woensdag 10 april 2024

Prijs:
 50 euro

Excursie Noordelijke Kerken
Eind vorig jaar hebben we in ons kerkgebouw kunnen genieten van de prachtige expositie ‘Lichtinval in Noordelijke kerken’ van fotograaf Rene de Werker uit Groningen.
Hierdoor is bij een aantal leden van de werkgroep ‘Kunst in de Kerk’ (KINK) het plan ontstaan om o.l.v. Rene een excursie te organiseren naar 4 Noordelijke kerken in de provincie Groningen. Deze excursie vindt plaats op woensdag 10 april a.s.
Gemeenteleden die belangstelling hebben om mee te gaan kunnen nadere informatie krijgen van en zich opgeven bij Greet Boersma of Peter Roodenburg.
De maximale grootte van de groep is 20 personen. Rene is professioneel fotograaf en geeft bij zijn rondleiding ook tips over fotograferen, het gebruik van licht e.d.
De excursie duurt 1 dag, we gaan met eigen vervoer en rijden uiteraard zo veel mogelijk met elkaar mee.
Namens de wgp. KINK
Greet Boersma en Peter Roodenburg