zondag 7 juni 2020 om 10.00 uur

Woorddienst
Voorganger(s): Ds. N. Gillebaard, (De Rijp)

Wegens het corona virus wordt op deze zondag géén kerkdienst in de Pelgrimskerk gehouden. Maar Kick Koldewijn is zo bereidwillig geweest om voor alle belangstellenden onder ons een schriftlezing en preek "op papier" te maken. De moeite waard om te lezen in deze wel zeer bijzondere tijden, waarin we elkaar niet persoonlijk kunnen ontmoeten in de Pelgrimskerk. Desondanks of misschien wel juíst in deze tijd: veel leesgenoegen gewenst en laten we hier "iets van meenemen" in de komende week. Wijsheid, een gezegende zondag en een goede week gewenst!

Beste mensen,
Vanuit een grote verscheidenheid weten en voelen wij verbondenheid.

“Wie van jullie de belangrijkste wil zijn, zal de anderen moeten dienen”.

Veel leesplezier toegewenst,
Kick

/uploads/klant446/files/preek 647 Badhoevedorp Kick Koldewijn - 2020-06-07.doc

Reacties naar aanleiding van de preken zijn altijd welkom. De coördinator voor het duursturen in de betreffende gemeente kunnen die - met vermelding van E-mail adres - naar mij doorsturen, waarna ik contact zal opnemen. Kick Koldewijn.