zondag 12 april 2020 om 10.00 uur, 10 min vooraf samenzang

Pasen
Voorganger(s): Mw. Ds. J.A. Verkerk (Amstelveen)
Organist: Harry den Besten

Wegens het corona virus wordt op deze zondag géén kerkdienst in de Pelgrimskerk gehouden. Maar zowel de predikant van deze zondag, ds. Coosje Verkerk als onze "eigen" ds. Kick Koldewijn zijn zo bereidwillig geweest om voor alle belangstellenden onder ons beiden hun schriftlezing en preek "op papier" te maken. De moeite waard om te lezen in deze wel zeer bijzondere tijden, waarin we elkaar niet persoonlijk kunnen ontmoeten in de Pelgrimskerk.
Vreselijk spijtige dag waarop wij niet MET ELKAAR de opstanding van Jesus Christus kunnen  vioeren. Maar op deze manier kunnen we wel allemaal DICHT BIJ ELKAAR zijn in gedachten en het WOORD. Juist op deze dag, die zo vrolijk hoort te zijn: veel leesgenoegen gewenst en laten we hier "iets van meenemen" in de komende week. Wijsheid, een gezegende zondag en een goede week gewenst!

Reacties naar aanleiding van de preken zijn altijd welkom. De coördinator voor het duursturen in de betreffende gemeente kunnen die - met vermelding van E-mail adres - naar mij doorsturen, waarna ik contact zal opnemen.
Kick Koldewijn.

/uploads/klant446/files/preek 638 Badhoevedorp Kick Koldewijn - Paseen 2020-04-12.doc

De Paasdienst, die zou worden geleid door Ds. C. Verkerk,  en waarin het orgel zou worden bespeeld door Harrie den Besten met Jean-Pierre Biemond met trompet kan helaas geen fysieke doorgang vinden in ons kerkgebouw.
Maar ds. Verkerk heeft hieronder haar schriftlezing en overdenking voor ons allen op papier gezet, waardoor het toch mogelijk is om de Paasviering, zij het op fysieke afstand, toch met IN GEDACHTEN DICHT BIJ ELKAAR te beleven.

/uploads/klant446/files/Badhoevedeorp Paasmeditatie 12 april 2020 Coosie Verkerk.docx

En hieronder ook de complete serie voorbereidingen voor de "Stille Week", vooafgaand aan Pasen 2020. In deze tijd zeker de moiete waard om na te lezen.

/uploads/klant446/files/Badhoevedorp Paasmorgen 2020.docx