AFSCHEID………..MAAR GELUKKIG NIET HELEMAAL!

En áls iemand als Kees dan ook aangeeft dat hij het voor wat betreft vrijwilligerswerk toch wat rustiger aan wil doen en zich dus na héééél veel jaren eindelijk uit het CvK wil terug trekken, dan kun je niet anders dan hiervoor heel veel begrip hebben.
Dat neemt natuurlijk niet weg dat iedereen die met Kees te maken heeft gehad in kerkelijk verband of daarbuiten dit niet erg jammer vindt. Waar vindt je immers iemand die van zóveel zaken zóveel afweet en altijd een oplossing bedenkt.
Maar toch: Kees, wij begrijpen ontzettend goed dat je (eindelijk) ook wat meer aan jezelf, je vrouw, je gezin en andere zaken wilt denken. We zijn je heel veel dank verschuldigd voor alles dat je voor de kerk en onze gemeente hebt gedaan. We wensen je daarom alle goeds toe en hopen dat je zult genieten van wat meer “vrije tijd”.

En………Kees zou Kees niet zijn als hij niet meteen een paar intimi heeft aangegeven hem zéker even te bellen als er een kort, praktisch probleem is waarbij hij van dienst kan zijn voor onze gemeente. Waar vindt je zo’n man?! We zullen er zeker geen misbruik van maken, maar als de nood aan de man is…..?!